Over ons

Over ons

The Pack

Mystical Miles: een blad voor lopers die na een run liever een biertje drinken dan een eiwitshake.

Zweet dat prikt in je ogen. Een pad dat geen pad blijkt te zijn. Lopen in het pikkedonker. Jezelf overtreffen, niet door sneller te lopen maar door avonturen te beleven die je eerst niet durfde. Hardlopen kent veel gedaantes. Met Mystical Miles gaan we op zoek naar niet eerder vertelde verhalen én adembenemend mooie foto’s. Ga je mee op avontuur?

Wie zijn wij?

Hans Koeleman is de leider van de roedel. Net als een wolf leidt hij niet door bevelen te geven, hij heeft simpelweg de meeste vrijheid om te doen wat ie wil en de rest van de roedel volgt (meestal). Logisch. Want Koeleman ís een leider. Eerst als hardloper: hij werd meer dan 10 x Nederlands Kampioen (3.000 m steeple) en nam twee keer deel aan de Olympische Spelen. En alsof dat nog niet genoeg is, schreef Hans na zijn indrukwekkende loopcarrière twee bestsellers: Het Blauwe Uur en Olympiërs en hij werkte jarenlang (in leidinggevende functies) bij Nike. Hans is verantwoordelijk voor de mooie verhalen.

Naast de leider is in de roedel ruimte voor een nummer II. Want als de alfa weg is, moet er toch iemand beslissen welke foto er op het omslag komt. Daar zit Femke Hoogland. Die ken je nog niet. Maar het tijdschrift Soigneur ken je wel. En onze Femke Hoogland werkte van kiet af aan voor Soigneur en hielp mee om er een sterk magazine van te maken. Dat gaat ze nu doen met Mystical Miles. Yeah. Overigens heeft Femke nog 1.000 mooie dingen gemaakt (en prijzen gewonnen) maar laten we niet te trots rondstrooien met haar portfolio, want dat vindt ze niet zo nodig. Femke zorgt ervoor dat het blad er mooi uitziet. Zo mooi dat je nog liever je oude Asterix en Obelixen bij het oud papier legt, dan je Mystical Miles.

Naast een alfa en een nummer twee heeft een roedel ook jagers nodig. Marnix Drysdale is een jager. Bij het grote publiek niet bekend, maar iedere CEO van Nederland heeft zijn nummer in zijn telefoon staan. Want als je een mooi event wilt organiseren of als je graag je merk onder de aandacht brengt bij een heel groot publiek, dan is Marnix je man. Hij werkte met voetbalclubs, wielrenners, race auto’s en nog veel meer. Zo was hij onder andere commercieel directeur bij de Belgische wielerploeg Quick-Step en werkte hij namens Ajax in Azië. Maar als je diep in zijn hart kijkt, loopt hij het liefste hard. Marnix zorgt ervoor dat van alle merken die graag willen samenwerken met Mystical Miles, alleen de avontuurlijke, rebelse merken in het blad komen.

De allerlaagste rang in de roedel is omega. Dat is Koen de Jong. Hij vindt zelf overigens niet dat de omega de laagste rang is: die houden de boel bij mekaar en zorgen dat de roedel kan groeien. Koen schreef boeken over ademhaling, kou én hardlopen. Iedere loper is wel eens op één van zijn websites geweest: Sportrusten of Prorun. Via die websites bereikt hij meer dan 1,5 miljoen lopers: kijk dát is een roedel. Koen is gek op hardlopen, maar hij is ook gek. Want hartje winter springt hij halverwege een loopje gerust in de zee om daarna door te rennen. Knettergek dus, maar het levert wél mooie verhalen op.

Nieuwsbrief

Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw.
Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief van Mystical Miles.